Poduzetnički inkubator Lipik (u daljnjem tekstu: Inkubator) neto podne površine 1.936,99 m² smješten je u Poduzetničkoj zoni Lipik II i sastoji se poslovnih prostora dostupnih za poduzetnike kako slijedi :
- 6 box ureda za pred-inkubaciju, inkubaciju te za poduzetnike u fazi rasta i razvoja za uredske i administrativne poslove u neproizvodnim djelatnostima;
- 5 poslovnih jedinica za kandidate za inkubaciju i poduzetnike u fazi rasta i razvoja koje se bave proizvodno – prerađivačkim djelatnostima.
- i informatičkom učionicom/salom za sastanke namijenjen poduzetnicima
Inkubator se nalazi na k.č.br. 1484/16 u k.o. Lipik, na adresi Ulica Ivana Mažuranića 54
OZNAKA BOX UREDA | POVRŠINA (m²) |
B5 | 10,02 |
B6 | 10,02 |
B7 | 10,02 |
B8 | 10,02 |
B9 | 10,02 |
B10 | 10,02 |
OZNAKA PROSTORA | POVRŠINA (m²) |
J2 (radna jedinica, ured, čajna kuhinja, garderoba i sanitarije-m/ž, hodnik, strojarnica) | 319,20 |
J3 (radna jedinica, ured, čajna kuhinja, garderoba i sanitarije-m/ž, hodnik, strojarnica) | 319,19 |
J4 (radna jedinica, ured, čajna kuhinja, garderoba i sanitarije-m/ž, hodnik, strojarnica) | 319,20 |
J5 (radna jedinica, ured, čajna kuhinja, garderoba i sanitarije-m/ž, hodnik, strojarnica) | 319,19 |
J6 (radna jedinica, ured, čajna kuhinja, garderoba i sanitarije-m/ž, hodnik, strojarnica) | 370,90 |
5 poslovnih jedinica daje se u zakup za inkubaciju te za poduzetnike u fazi rasta i razvoja za obavljanje proizvodno – prerađivačkih djelatnosti.
6 box ureda daje se u zakup za pred-inkubaciju, inkubaciju te za poduzetnike u fazi rasta i razvoja za obavljanje uredskih i administrativnih poslova u neproizvodnim djelatnostima.
Zakupnina poslovnog prostora Inkubatora iznosi:
VRSTA POSLOVNOG PROSTORA | IZNOS ZAKUPA |
Box ured | 12 kn/m² |
Poslovna jedinica | 10 kn/m² |
Za vrijeme trajanja zakupa zakupnik plaća zakupninu.
Poduzetnici sa statusom početnika imaju pravo na ostvarivanje olakšica na zakup box ureda za inkubaciju, za neproizvodne djelatnosti kako slijedi:
Vrijeme zakupa | Iznos olakšice |
0-6 mjeseci | 100% |
6-12 mjeseci | 50% |
2. godina | 25% |
3. godina | 0 |
Poduzetnici sa statusom početnika imaju pravo na ostvarivanje olakšica na zakup poslovnih jedinica za inkubaciju, za proizvodne/prerađivačke djelatnosti kako slijedi:
Vrijeme zakupa | Iznos olakšice |
0-6 mjeseci | 100% |
6-12 mjeseci | 75% |
2. godina | 65 % |
3. godina | 50% |
4. godina | 25% |
5. godina | 0 |
Poduzetnici koji nemaju status poduzetnika početnika nemaju pravo na ostvarivanje olakšica na zakup box ureda ili poslovnih jedinica.
Zakup poslovne jedinice poduzetnik početnik može ostvariti za razdoblje do 5 godina i box ureda do 3 godine.
Zakup poslovne jedinice poduzetnik u fazi rasta i razvoja može ostvariti za razdoblje do 3 godine i box ureda do 2 godine.
Pred-inkubacija može trajati najduže 6 mjeseci s mogućnošću produženja za dodatna 3 mjeseca pod uvjetom dobivanja pozitivne ocjene napretka od potporne institucije. U slučaju pozitivnog ishoda pred-inkubacije poduzetnik može koristiti usluge inkubacije ukoliko ima raspoloživog prostora.
Pravo na korištenje usluga PIL-a imaju:
- Korisnici koji obavljaju djelatnost u PIL-u (u daljnjem tekstu: stanari)
- Poduzetnici koji ne obavljaju djelatnost u PIL-u, a imaju potrebu za uslugama
Usluge PIL-a su:
1. Korištenje računalne učionice
Prostor kompjuterske učionice opremljen je s 9 kompjuterskih mjesta s priključcima za spajanje na struju i internetsku mrežu s predviđenim projektnim platnom te projektorom na stropnom nosaču.
Stanari mogu koristiti računalnu učionicu bez naknade i neograničeno uz prethodnu najavu i dogovor dok će za ostale korisnike naknada za korištenje računalne učionice iznositi 5 kn/h.
2. Korištenje sale za sastanke
Prostor kompjutorske učionice moguće je prenamijeniti u prostoriju za održavanje sastanaka povezivanjem i razmještanjem stolova, ovisno o potrebi korisnika.
Stanari mogu koristiti salu za sastanke bez naknade i neograničeno uz prethodnu najavu i dogovor dok će za ostale korisnike naknada za korištenje računalne učionice iznositi 3 kn/h.
3. Pružanje administrativnih usluga
Pod administrativnim uslugama podrazumijeva se ispis, kopiranje, faksiranje, skeniranje te uvez dokumentacije.
Stanari mogu koristiti administrativne usluge bez naknade mjesečno kako slijedi:
- Usluga ispisa dokumenata – do 100 stranica
- Usluga kopiranja dokumenata – do 100 stranica
- Usluga slanja faxa – neograničeno
- Usluga skeniranja – neograničeno
- Usluga uveza dokumenata – do 5 uveza dokumenata
Naknada za pružanje administrativnih usluga za stanare iznad ograničenja utvrđenih u prethodnom stavku te za ostale korisnike utvrdit će se posebnim cjenikom.
4. Pružanje konzultantskih usluga
Pod konzultantskim uslugama podrazumijevaju se savjetodavne usluge, izrade poslovnih planova, izrada projektnih prijedloga za europske i nacionalne natječaje, izrada prijava za zajmove i kreditiranje.
Olakšice za konzultantske usluge utvrđene su kako slijedi:
Korisnik | Sufinanciranje Grada Lipika |
Kandidat za pred-inkubaciju | Bez naknade za vrijeme trajanje pred-inkubacije |
Poduzetnik početnik-stanar | 1. 100% u prvoj godini boravka u PIL-u
2. 50% za ostale godine boravka u PIL-u |
Poduzetnik u fazi rasta i razvoja – stanar | 1. 100% za izradu prve prijave od ulaska u PIL
2. 75% iznosa naknade utvrđene cjenikom PPI-a za slijedeće prijave za vrijeme boravka u PIL-u |
Poduzetnici koji koriste OFF inkubaciju | 100% za godinu dana korištenja usluge off-inkubacije |
Ostali poduzetnici | 75% iznosa naknade utvrđene cjenikom PPI-a |
5. Usluge pred-inkubacije i mentorstva
Korisnici usluge pred-inkubacije su fizičke osobe – znanstvenici i inovatori.
Usluga pred-inkubacije i mentorstva se odnosi na sudjelovanje i savjetovanje PPI-a u definiranju komercijalnog potencijala ideje (potencijalna primjena i tržišta komercijalizacije, mogući korisnici partneri i konkurenti) i definiranju ključnih pretpostavki koje moraju biti ispunjene kako bi se stvorili preduvjeti za komercijalizaciju (što je očekivani predmet razvoja, njegovo trajanje, potrebni resursi i kompetencije).
PPI će sudjelovati i savjetovati prilikom donošenja konačne odluke o razvoju ili odustajanju od daljnjeg razvoja te odabiru organizacijskog modela razvoja (obrt, vlastito poduzeće, razvoj kroz suradnju s postojećim poduzećem).
Trajanje pružanje usluge pred-inkubacije ograničeno je na 6 mjeseci s mogućnošću produženja još 3 mjeseca pod uvjetom dobivanja pozitivne ocjene napretka od potporne institucije. U slučaju pozitivnog ishoda pred-inkubacije poduzetnik može koristit usluge inkubacije.
Usluge pred-inkubacije i mentorstva će se pružati bez naknade.
6. Usluga off-inkubacije
Usluga off-inkubacije pružat će se poduzetnicima početnicima koji pokreću posao, ali im ne treba poslovni prostor već savjet i podrška potpornih institucija.
Usluge off- inkubacije se odnose na korištenje usluge osnovnog poslovnog savjetovanja, razvojnog savjetovanja, ostvarivanja prednosti prilikom prijava za sudjelovanje na edukacijama, pristupu baza podataka.
Usluga off inkubacije se pruža bez naknade.